رسوايي ديگر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رسوايي ديگر
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
پس از حوادث 11 سپتامبر كشورهاي غربي با ادعاي مبارزه با تروريسم جنگ افغانستان را به راه انداختند. اين جنگ در حالي آغاز شد كه در كنار طرح اشغال اين كشور، اصل اسلام ستيزي را در ابعاد گسترده‌اي اجرا ساختند.

اين كشورها در تبليغات رسانه‌اي و مواضع دولتمردانشان همواره تاكيد كرده اند كه جهان اسلام محور تروريسم است و جنگ آنها نيز با اسلام و عقايد جنگ طلبانه آن است. آنها براي توجيه اين جنگ طلبي به پرونده سازي عليه مسلمانان پرداختند و صدها نفر را نيز بر اساس اين سناريو بازداشت و راهي زندان‌هاي مخوفي چون گوانتانامو كردند.

اقدامات ضد اسلامي غربي‌ها چنان گسترده بود كه حتي بوش رئيس جمهور وقت آمريكا از جنگ افغانستان با نام جنگ صليبي ياد كرد.

غربي‌ها در حالي 10 سال به كشتار و جنايت عليه مسلمانان پرداخته و همچنان نيز به اين سياست ادامه مي‌دهند كه برخي اسناد افشا شده حقايق ديگري از محورهاي واقعي تروريسم در جهان را آشكار مي سازد.

بر اساس اسناد منتشره دستگاههاي اطلاعاتي انگليس كه هر 30 سال يك بار منتشر مي‌شود ، سران انگليس رسما اذعان كرده‌اند كه آنها با كمك آمريكا ، فرانسه و آلمان گروه طالبان و القاعده را براي مقابله با شوروي در افغانستان در اوايل دهه 80 تاسيس كرده‌اند. آنها با تجهيز و تقويت اين گروه‌ها خواستار مقابله با شوروي شده‌اند.

پيش از اين نيز هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا نيز اذعان كرده بود كه آمريكا تشكيل دهنده طالبان و القاعده بود كه لطمات بسياري به پاكستان وارد ساخته است.

با توجه به اين اسناد صراحتا آشكار مي‌شود كه ادعاي تروريست بودن مسلمانان ادعايي واهي است و در اصل همين كشورهاي غربي بوده‌اند كه اين گروهها را ايجاد و از آنها در جهت منابع خود استفاده كرده‌اند. زماني با تقويت آنها در برابر شوروي در افغانستان و اكنون با نام مقابله با آنها در سراسر جهان اهداف خود را پيگيري مي‌كنند.

بر اين اساس در پس اذعان غربي‌ها به تشكيل گروههاي القاعده و طالبان شايد اهدافي پنهاني براي ادامه جنگ طلبي با نام جبران اشتباهات گذشته نهفته باشد اما يك اصل اساسي را آشكار مي‌سازد و آنم اينكه ادعاي اين كشورها در زمينه مقابله با تروريسم ادعايي واهي است چرا كه آنها خود ايجاد كننده چنين گروههاي بوده لذا به جاي اتهام زني به جهان اسلام بايد سران غرب مورد بازخواست و محاكمه قرار گيرند كه براي رسيدن به اهداف خويش گروههاي تروريستي را ايجاد و به ترويج تروريسم پرداخته‌اند و سپس با ادعاي مبارزه با آنها نسل كشي گسترده عليه مسلمانان را اجرا كرده‌اند كه نمود آن را در عراق و افغانستان مي‌توان مشاهده كرد.

قاسم غفوري-جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: